roses-and-candies

Alla inlägg under februari 2012

Av Josefin - 29 februari 2012 19:31

  Hur skulle du beskriva min hårfärg???   

Jag beskriver den som chokladbrun!!! Eller vad tycker du/ni? Men iallafall ska snart kolla på Glee! Nu ska jag läsa min engelska en sista gång idag... Pözz på er! //Jojje   

Av Josefin - 29 februari 2012 16:00

Hejidag har jag legat i soffan och sängen hela dagen!   Har haft ont i halsen hela dagen   Usch! min lillasyster är också sjuk, hon har ont i magen eller nåt men har iallafall haft nån att prata med det lilla jag har pratat...

Har fortfarande ont och så är det så fint väder idag också!  ehhh... Har drukit te och varm choklad hela dagen! Gott är det men inte kul att ha ont! Men imorgon ska jag gå ändå om jag har ont i halsen för imorgon har jag piano, hemkunskap och handboll   Men idag när jag legat och drukit te och choklad har jag tittat på Glee säsong 1, lite kul måste man ju få även om man är sjuk! Aj är hes också!!! Men okej nu ska jag vila igen... Pözz!   

Av Josefin - 28 februari 2012 20:29

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Josefin (Jojje) och har denhär bloggen för att jag gillar att skriva om mitt liv och andra saker... Hahaha   Det finns så söta smilisar här! Älskar dom!   På devote fanns det knappt någon! Men okej nu ska jag sova iallafall... Har spelat handboll idag. Pözz! //Jojje   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Min blogg handlar om mitt liv och ibland något extra...! Ganska mycket bilder också!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken Random grej ska jag göra?
 Måla en katt på handen!
 Måla en hund på ryggen!
 Skriva 15 namn på magen!
 Ingen!!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Kategorier

Klockan

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

sommar

Tidigare år

RSS

Mus

Pink Arrow, Bow Tie Hearts Blinking, Letter J

Ovido - Quiz & Flashcards