roses-and-candies

Alla inlägg under april 2012

Av Josefin - 30 april 2012 18:22

                     

  Okej förra inlägget var ett videoinlägg bara så ni inte missar det! Okej men nu ska jag snart äta!

Av Josefin - 30 april 2012 18:19

Jag såg inte att dem var i stocken när jag filmade! SORRY!


 

 
Av Josefin - 30 april 2012 15:09

Av Josefin - 30 april 2012 13:30

Hej hej! Sitter ute i vårsolen och myser! Riktigt bra väder idag faktiskt!

      

Om jag får säga så så tycker jag mitt hår är jätte fint idag! Sov med fläta! Och förlåt så mycket för att bilderna är så dåliga!


 Hatar min datakamera! Men jag orkar inte ladda upp bilder från min kamera varje dag!

Hej då!



Av Josefin - 29 april 2012 23:46

Hej idag har jag tittat på min lillasyrras matcher igen! Hahah jag är USEL på att titta på handboll för inget blir som jag vill! Vill bara springa in på planen, ta bollen och göra mål!

I alla fall så gick det inte så bra för dom... Bättre lycka nästa gång!

Men nyss när jag åt så skulle jag såklart dricka Cola samtidigt som något jag tyckte var jätte kul hände! Jag skrattade och "spottade" ut Cola över hela bordet!

Hahah kul var det i alla fall!!! FÖR MIG!   Fick torka upp sen!   Men det var kul/äckligt på samma gång!!! Men nu ska jag snart kryppa ner i min varma, mjuka, stora säng! Såg nyss Ice age 3... 

Hela... Började på den igår. Men jag satt och tittade på den med pappa och vi skrattade hela tiden! Jätte rolig film! Men vi bakade idag också och städade "grabbarnas" bur! "Grabbara" får ni veta vilka dom är imorgon! Säger en sak! Dom är söta!

God natt!




Av Josefin - 28 april 2012 17:21

Okej det positiva nu... Jag fick tio kronor av min farmor för att köpa två lotter för och gissa vad!? VANN! Hahah jag valde en parfym som heter TIARA Night Fever! Älskar doften!!!!

Ny Favorit skulle jag tro!  

Okej men till det mindre bra... Min lillasyser typ trampade snett och är på akuten just nu med min mamma... Hon skulle nog röntga? DEDU? Vet inte jag! Hahah! Men i alla fall HEJDÅ! //Josefin

Av Josefin - 28 april 2012 10:07

Hej är snart påväg till min lillasyster handboll... Förlåt att jag inte hann blogga mer igår men jag var med Malin, Linnea och Emil! Och sen gick jag till min lillasyster handbolls träning! Och sen tittade jag på New Girl, Modern Family Och Let´s dance... +Ice Age 3 tror jag. Okej men hej då! ///Jojje

Av Josefin - 27 april 2012 15:59

Hej hej kom trea av tjejerna i vårruset idag! 12.57 min tog det!    Den som var snabbast av alla 5:or fick 9.40 min. Orkar inte springa så fort! Det är typ några kilometer vi springer eller går... JOBBIGT! Men i alla fall så fick vi plocka skräp runt min skola också... Uscha!!! Nu målar jag mina naglar i typ havsblå! Ganska fint tycker jag! Nu ska jag spela sims... Eller något annat! Hej då! ///Jojje

Presentation


Hej! Min blogg handlar om mitt liv och ibland något extra...! Ganska mycket bilder också!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken Random grej ska jag göra?
 Måla en katt på handen!
 Måla en hund på ryggen!
 Skriva 15 namn på magen!
 Ingen!!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Klockan

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

sommar

Tidigare år

RSS

Mus

Pink Arrow, Bow Tie Hearts Blinking, Letter J

Ovido - Quiz & Flashcards