roses-and-candies

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Josefin - 5 maj 2012 23:55

Hej ska snart sova... Ska bara få bort sminket först!  Usha för att sova med det! Ska skriva det dåliga med det nu!

1. Kudden blir brun av concelern och puder!

2. Man få för mig "fler" finnar!

Mer kommer jag inte på! Men läste min kompis malins blogg (livetenligtmalin.devote) hennes hamster dog idag! Stackarn! Både Malin och hamstern! Men nu ska jag gå och tvätta bort sminket! /JOJJE <3

Av Josefin - 5 maj 2012 17:52

Nej inte party... Min bästis, hennes syster och deras föräldrar ska komma hit och äta idag...

KUL hoppas jag det blir!

Men så ser jag ut i alla fall... Ganska nöjd med sminkingen och håret! Och kläderna...

Okej jag är nöjd med allt!!! Hahah!

Hej då!

 
Av Josefin - 5 maj 2012 12:23

Hej är lite dålig på att blogga nu... Har inte haft tid eller lust att blogga... Är så sjukt trött på alla läxor, prov och allt faktiskt!  Vill bara sova fram till sommarlovet! Men jag lovar att jag ska FÖRSÖKA uppdatera varje dag... Men det kan bli svårt! FÖRLÅT SÅ MYCKET för det!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Min blogg handlar om mitt liv och ibland något extra...! Ganska mycket bilder också!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken Random grej ska jag göra?
 Måla en katt på handen!
 Måla en hund på ryggen!
 Skriva 15 namn på magen!
 Ingen!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Kategorier

Klockan

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

sommar

Tidigare år

RSS

Mus

Pink Arrow, Bow Tie Hearts Blinking, Letter J

Ovido - Quiz & Flashcards